od 9:00

Rejestracja uczestników

10:15 - 10:30

Rozpoczęcie konferencji

BLOK SPRZEDAŻ

10:30 - 11:00

Kaskadowanie celów biznesowych

Adam Pniok (Nestle)

Absolwent Wydziału Zarządzania przy Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach. Od 18 lat związany z obsługą klienta w kanałach rynku tradycyjnego, nowoczesnego, B2B oraz B2C. Karierę rozpoczął jako handlowiec w Finlandia Ballantine’s Group. Następnie pełnił m.in. funkcje Managera Sprzedaży w firmach Vox i Jutrzenka, Kierownika Operacyjnego oraz Kierownika Dywizji Sprzedaży w PZ Cussons, aż po stanowisko Dyrektora Regionu Obsługi Klienta w Nestle, gdzie z sukcesami wdrożył metodologię Nestle Continuous Excellence. Jest także wykładowcą Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Miłośnik poszukiwania rozwiązań przynoszących różnicę, którą Klient pozytywnie dostrzega.

11:00 - 11:30

Jak sprzedawać swoje produkty, tak jak TED sprzedaje idee?

Michał Kasprzyk (Biuro Mówców Spice)

Związany z przemówieniami publicznymi od kliku lat. Zawodową przygodę z wystąpieniami  publicznymi rozpoczął podczas TEDxWrocław – konferencji na licencji TED o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania. Założyciel Biura Mówców Spice, w którym m.in. pomaga organizatorom eventów w zwiększaniu jakości wydarzeń. Regularnie przygotowuje mówców do wystąpień, szkoli z umiejętności prezentacyjnych, przemawia na wydarzeniach (m.in. European Forum for Higher Education) i prowadzi je (m.in. European Startup Days na Europejskim Kongresie Gospodarczym). Razem ze współpracownikami ze Space Is More Training pracuje nad szkoleniami w bazie marsjańskiej. Pomaga specjalistom z różnych dziedzin w tym, aby wyjście na scenę było dla nich bezproblemowe i aby publiczność ich pokochała.

11:30 - 12:00

Przerwa kawowa

BLOK HR

12:00 - 12:30

Największe zagrożenia na rynku pracy dla pracodawców. Gotowe pomysły jak im zapobiec.

Grzegorz Boczoń (HR Quality)

Aktualnie Prezes Zarządu HR QUALITY Sp. z o.o. Wcześniej Dyrektor Zarządzający spółki A-trybut Polski HR S.A. - drugiej co do wielkości agencji pracy tymczasowej w Polsce, zatrudniającej osoby niepełnosprawne. Pełnił także funkcję Prezesa i Dyrektora Zarządzającego w Polskim Holdingu Rekrutacyjnym S.A. – agencji zatrudniającej średnio 20000 pracowników tymczasowych w Polsce. Zdobyta wiedza i doświadczenie są efektem wieloletniej pracy na stanowiskach managerskich. Prywatnie zafascynowany Stanami Zjednoczonymi i Bliskim Wschodem, miłośnik podróży i książek.

Łukasz Gwizdała (HR Quality)

Aktualnie członek Zarządu HR QUALITY Sp. z o.o. Od wielu lat związany z biznesem, zarządzaniem operacjami w przedsiębiorstwach z branży HR, logistyką, bankowością i finansami. Rozwój kariery w dziedzinie doradztwa personalnego jest następstwem zaangażowania w pomoc osobom, które nie potrafiły odnaleźć się na rynku pracy z powodu trudnych lub niezależnych od nich przyczyn - ze względu na stan zdrowia lub długotrwałe pozostawanie na marginesie rynku pracy. Prywatnie miłośnik motocykli, sportów zimowych oraz aktywnego spędzania wolnego czasu.

12:30 - 13:00

Employer branding – skuteczne sposoby budowania marki pracodawcy

Przemysław Machynia (Grupa Żywiec)

Absolwent Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Aktualnie trener wewnętrzny największych firm FMCG w Polsce, m.in. Grupy Żywiec. Doświadczenie na sali szkoleniowej zdobywa od 8 lat, projektując i prowadząc szkolenia mające na celu wsparcie funkcjonowania ogólnofirmowych procesów sprzedażowych, operacyjnych i logistycznych. Wspiera rozwój firm przez szkolenia z zakresu efektywnej sprzedaży i obsługi klienta, kierowania zespołem, komunikacji asertywnej i emocjonalnej, nadając jednocześnie duże znaczenie motywacjom uczestników szkoleń. Specjalista w obszarze team buildingu. Posiada także duże doświadczenie w realizacji szkoleń i eventów – tylko w 2015 roku zrealizował ich 340, w większości uczestnicząc jako trener.

13:00 - 13:30

Lider pozytywnej zmiany

Aleksander Binsztok (Binsztok i Partnerzy)

Doktor nauk ekonomicznych, absolwent m.in. Szkoły Trenerów „Moderator”, uczeń Anthonego Robbinsa i Roberta Cialdiniego. Od 10 lat kierownik naukowy pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z zakresu mediacji oraz wykładowca na studiach Masters of Business Administration. Trener kancelarii prawnych i firm prawniczych. Prelegent w Okręgowej Radzie Adwokackiej. Doradca wielu firm, które z powodzeniem stosują umiejętność niezauważalnego oddziaływania na zachowania innych ludzi. Redaktor naukowy książek z zakresu mediacji i negocjacji. Jeden z nielicznych naukowców, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia w ekonomii i psychologii do generowania zysków w biznesie.

13:30 - 15:00

Lunch

BLOK MARKETING

15:00 - 15:30

Wykorzystaj potencjał marketingu sportowego, czyli czego możesz oczekiwać w zamian za sponsorowanie sportowców

Maciej Pęcak (Speedway Team Pawlicki)

Ze sportem związany od szkoły podstawowej. Od 15. roku życia związany z kartingiem zawodowo - pracował w dużym polskim teamie kartingowym AMO oraz prywatnie – kierowca z ośmioletnim doświadczeniem. W teamie Przemysława i Piotra Pawlickich – utytułowanych polskich żużlowców, m.in. Drużynowych Mistrzów Polski doświadczenie zdobywa od 2010 roku. Od 2014 jest managerem Speedway Team Pawlicki. Zajmuje się marketingiem sportowym, kontraktami klubowymi i sportowymi, kontaktami biznesowymi, designem. Prywatnie pasjonat sportów motorowych.

15:30 - 16:00

Zbuduj marketing poprzez event

Anna Lebiejko (Hoop Polska)

Brand Manager w firmie Hoop Polska. Z wykształcenia prawniczka, z zamiłowania marketingowiec. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży napojów alkoholowych i bezalkoholowych. Wiele lat pracy w branży sprawiło, że stała się zwolenniczką nowych i efektywnych rozwiązań marketingowych. Jest pomysłodawczynią wielu z nich, takich jak między innymi: brand coaching, virtual point of sale. Pasjonatka i ekspert w dziedzinie budowania marketingu poprzez event.

16:00 - 16:30

Przerwa kawowa

16:30 - 18:00

Sesja networkingowa

od 20:00

Bankiet wieczorny

Kup bilet

Kup bilet przez internet i zapewnij sobie uczestnictwo w konferencji. Zakup biletu na miejscu konferencji nie będzie możliwy.

Masz zaproszenie?

Wystarczy, że potwierdzisz swój udział do 15 marca 2017 r. do godz. 12:00 przesyłając e-mail z imieniem i nazwiskiem na adres konferencja@fswo.pl